äntligen

Nu har jag äntligen kommit in på blogg.se. Igår försökte jag komma in flera gånger men det funkade inte! Vet inte vad som var fel... Aja, nu är jag här i alla fall.
Var väldigt segt med skola men man tog sig igenom det. Och nu på kvällen har det varit träning! Kommer nog att gå och sova tidigt ikväll för jag har varit riktigt trött idag, och jag hatar det. Det är som om jag går och bär runt på en trötthet hela tiden. Jag blir aldrig pigg. Förutom när det var lov, då fick jag verkligen sova ut. Det var så himla skönt, därför önskar man att det kunde vara lov en vecka till.

Dagens + är i alla fall att vi inte har fått några läxor än! Det är ju helt fantastikt. Det vorre typiskt våra lärare att ge värsta läxan på direkten.
Ett till + är att jag blev klar med teknikuppsatsen igår! Yes.
Ett till + är att Gossip Girl är så himla bra just nu. Chuck och Blair är sötast ju!


Så några bra grejer finns det i alla fall. Nu ska jag läsa bloggar!

Kommentarer
Postat av: nina :D

vad heter typsnittet på dina rubriker? :)

2009-11-29 @ 11:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0