match today

Har spelat match som slutade för ca en och en halv timma sen faktiskt. Vi spelade mot Lindesberg, förlorade med 13 - 15 tyvärr. Även om vi förlora så gick det ganska bra för mig. Matcherna mot Linde, som Annie sa, är lite som ett derby. Det är väldigt jämnt hela matchen och alla är extra taggade på att vinna. Men nästa gång då ska vi slå dom!

Nu har jag nyss ätit hambrugare och klyftpotatis, det var mums. Men nu är jag mätt. Och om en timma ska jag träffa Jacque utanför Ica, det blir filmmys. Vi ska kolla på Upp och så ska jag nog köpa lite godis, är så sugen! Haha.

Kommentarer
Postat av: Sara Andersson

Ni var jätteduktiga:)

2009-11-09 @ 22:19:17
URL: http://saramcbara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0