the asteroids galaxy tour - hero

Hej. Sitter här och lyssnar på musik. Det är härligt. I alla fall så har jag redan hunnit att simma i ca 50 minuter med Elvira på Gustavsvik och äta lunch. Nu blir det slapp resten av dagen. Ska se reprisen av Ugly Betty och Desperate Housewives och sen One Tree Hill och Gossip Girl. Riktig tv söndag alltså! Men under tiden ska jag verkligen försöka börja på min teknik uppsats. Har skjutit upp det alldeles för länge nu. Det ska inte var klart förrän om två veckor, men det är skönt att få det avklarat. Vi ska skriva om en bro och jag har valt att skriva om Brooklyn Bridge. Det måste det ju finnas mycket info om?

Btw. Pappa har gjort så att jag inte kan installera program utan att skriva in nåt lösenord så jag kan inte lägga in mina bilder på datan!? Så ni får en fin bild från reunion. Saknar er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0