dresses and scary movies

Fredag idag. Och höstlovet är snart slut, blä. Skulle lätt kunna ha en vecka till. Men, men. Idag har jag inte planerat någor speciellt på dagen. Tänkte läsa, börja på teknik-uppsatsen och gå lite på stan. Jag och Hanna bakade chokladbollar för en liten stund sen också, hihi. Inte nyttigt men gott. Var ett tag sen jag åt det.

Och ikväll ska jag åka hem till Jennifer och så ska vi ha myskväll och kolla på skräckfilm. Det bli bara vi två ingen annan kunde, men det blir mys ändå.

Aja, nu ska jag fortsätta kolla på Gossip Girl!


Ska kolla på den här klänningen på stan också. 399 :- på Indiska.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

vi <3 skräckfilmer! <3<3

2009-10-30 @ 14:18:35
URL: http://jennizzs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0