in the morning when you wake up

Hallå. Åh, jag är taggad. För om en liten stund ska jag se säsongspremiären av Gossip Girl!! Eftersom jag inte var hemma igår spelade jag in det och One Tree Hill. One Tree Hill såg jag i eftermiddags och det var jättebra! Men nu blire Gossip Girl.

Just ja. Jag hade det skitkul i helgen! Men Mimmi som aldrig kom var saknad! Och nu kommer jag sakna alla ännu mer, för jag vet inte när vi kommer träffas igen!?



tunika - gina tricot, kofta - gina tricot, strumpbyxor - h&m, väska - esprit (systers), diadem (nytt!!) - monki

Kommentarer
Postat av: alice

älskar diademet! vad tyckte du om gossip girl? :)

2009-10-20 @ 20:30:03
URL: http://alicet.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0