Turin Brakes - Dark on fire


fin låt. lyssna.

Hallå, hallå. Har nyss varit och tränat handboll. Det gick väl okej. Tror jag slog i ryggen lite för det gör lite ont på ett ställe, och så får jag ständigt ont i mitt lillfinger som jag stukade för några veckor sen. Men, men, nog om mina skavanker.

Jag skrev ju om att Michael Jackson släppte en singel som död. Nu är det tydligen så att det finns material till att släppa två hela album till! Shit. Men det är väl roligt för dom som är fans. Har aldrig riktigt lyssnat på honom, men jag gillar låten Man in the mirror.

Och så om min syrra läser det här vill jag bara säga, jag hoppas du har det bra i London och jag saknar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0