xoxo, gossip girl

Har precis börjat läsa första Gossip Girl-boken. Haha, jag har varit lite seg med det. Men det ska bli roligt att läsa böckerna och se hur skillnaderna är från tv-serien, har redan hittat några, haha. Men det gör inget, hoppas bara att boken  är bra.

Jag var på stan och testade klänningen. Så. Himla. Fin. Och idag kostade den 299:- istället för 399:-. Men jag är lite osäker. Jag vet inte riktigt om jag vill lägga ut 300 spänn för en klänning just nu. Jag har inte haft barnbidraget en halv månad ens och jag kanske ska vänta lite. Eller?

Just ja, blir bio med Jennifer och Elel ikväll. Istället för skräckfilm, vi tar det imorrn istället. Vi ska i alla fall se Fame. Berättar efter bion eller imorrn om den var sevärd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0